Tvorba webových stránok
Pri tvorbe webových stránok kladieme dôraz na jednoduchosť a využiteľnosť pre konečného zákazníka.
Registrácia webhostingu a domény
Návrh a tvorba webovej stránky
Správa webovej stránky
SEO optimalizácia
PPC reklama
Copywriting
Proces tvorby webovej stránky
Analýza vašich požiadaviek a predstáv
Registrácia webhostingu a domény
Tvorba a nastavenie webovej stránky
Konzultácia ohľadom dizajnových zmien a úprav
Základná SEO optimalizácia
Školenie základnej administrácie webovej stránky v réžii zákazníka
Prípadne kompletnú správu webovej stránky nechajte na nás
Naše web projekty
KOLLÁR Winery
Tvorba webovej stránky pre rodinné vinárstvo z Modry
V rodinnom vinárstve Kollár Winery v Modre sme zapracovali nielen jednotnú firemnú identitu, ale zamerali sme sa aj na tvorbu webovej stránky v čo najmodernejšom štýle.
Predtým, ako sme sa vôbec pustili do tvorby webovej stránky sme si museli uvedomiť, že našim klientom je malé vinárstvo spod karpát s dlhoročnou tradíciou výroby vína. Preto bolo nutné ešte počas prvého stretnutia vyriešiť základný strategický plán a pridružené plány segmentácie trhu, pretože do cieľovej skupiny nepatrí väčšina obyvateľstva ako pri mnohých veľkých komerčných značkách, ale len istá malá skupinka nadšencov vína od domácich vinárov.
Webová stránka je postavená na rozhraní wordpress-ovej šablóny, do ktorej boli implementované potrebné certifikáty, zabezpečenie a postupne pridávaný potrebný obsah. Copywriterka pripravila text špecifikujúci hlavné výhody vinárstva, stručnú históriu a víziu do budúcna. V priebehu roka 2020 sa postupne vkladali fotografie a krátke videá, ktoré sú súčasťou stratégie podniku.
Obsah webovej stránky je cielení pre hlavnú cieľovú skupinu, t.j. rodiny a mladí ľudia. Tomu sú prispôsobené aj fotografie a videá z našej dielne. Súčasťou sú tiež katalógové fotografie zobrazujúce aktuálnu ponuku vín.
Backstage fotografie
O.Z. Cesta k rodine
Tvorba webovej stránky pre občianske združenie
Občianske združenie Cesta k rodine nás oslovilo o skompletizovanie kompletnej firemnej identity počnúc logom, farbami, tlačovej a internetovej grafiky a následne o vytvorenie internetovej stránky. Hlavnou úlohou webu mala byť informovanosť širokej verejnosti o aktivitách, dobročinných projektoch a zapojenosti združenia v rámci riešenie sociálnych otázok sociálne slabšej skupiny ľudí.
Internetová stránka občianskeho združenia je síce venovaná širokej verejnosti, avšak má hlavne zaujať osobnosti, podniky a organizácie, ktoré majú záujem o angažovanosť v rámci pomoci pre sociálne slabšie skupiny ľudí, no najmä pre deti v centrách pre deti a rodiny. Za ciele webovej stránky sme si stanovili: informovanosť o chode združenia, o pripravovaných aktivitách, možnostiach ako finančne, alebo materiálne prispieť a v neposlednom rade o dobrovoľníctve.
Internetová stránka je postavená na rozhraní wordpress-ovej šablóny, do ktorej boli vložené potrebné certifikáty, zabezpečenie a postupne pridávaný potrebný textový a grafický obsah. Využili sme fotografie vytvorené samotným združením, plus implementovali sme obrázky z fotobánk.
Obsah internetovej stránky sa skladá z okrem textu, obrázkov, fotografií aj z formulárov (kontaktný, poradenský a dobrovoľnícka prihláška), dokumentov na stiahnutie ako prihlášky a tlačivá a z prispôsobenej grafiky, ktorá odzrkadľuje stanovené farby a logo manuál na základe nami realizovanej firemnej identity.