PPC Reklama
Platená reklama vo vyhľadávačoch tvorí najrýchlejší nástroj ako primäť klientov ku návšteve vášho webu alebo predaja produktu / služby.
Reklama vo vyhľadávaní
ponúkajte služby keď ich zákazník potrebuje
Obsahová reklama
povedomie o značke formou bannerov na web stránkach
Remarketing
pripomínajte sa zákazníkom, ktorí u vás už nakúpili
Marketing pre e-shopy
komplexný marketing pre internetový obchod
Nákupy Google
predstavte klientom produkty, keď ich potrebujú
Youtube reklamy
video reklama je v súčasnosti najrýchlejšie sa rozvíjajúca forma reklamy
Dynamický remarketing
ukážte zákazníkom produkty, ktoré si na vašom webe prezerali a presvedčte ich k nákupu
Audit vašich aktuálnych kampaní
skontrolujeme aktuálny stav a navrhneme zlepšenia
PPC (Pey Per Click) je formou reklamy, vďaka ktorej platíte len za relevantných návštevníkov webu, nie za všetkých užívateľov, ktorí reklamu vidia. Vďaka tomuto nástroju máte takisto možnosť sledovať, s koľkými klientmi sa vám podarilo uzavrieť spoluprácu, alebo predať produkt.
Reklama sa bude zobrazovať len tým užívateľom, ktorí hľadajú konkrétne produkty / služby. Správnym zacielením dosiahneme usporenie vašich finančných prostriedkov a ich následnú investíciu do reálnych klientov a merateľných výsledkov.
Prípravou reportov v zrozumiteľnom grafickom tvare si každý mesiac budete môcť vyhodnotiť úspech platenej reklamy, a akú návratnosť investícií vám priniesla.
Ako pracujeme?
1. Osobné stretnutie – diskutovanie o cieľoch podniku, detailoch kampane, vrátane rozpočtu
2. Príprava SWOT analýzya návrh kampane s definovaným rozpočtom
3. Odsúhlasenie kampane
4. Pravidelný reporting výsledkov - report výsledkov v každom mesiaci
5. Priebežná optimalizácia kampane
Prípadové štúdie
Premena malomestskej kamennej predajne na silného webového hráča
ProHunter.sk
Spoločnosť ProHunter sa zaoberá predajom značkového poľovníckeho oblečenia a doplnkov svetovej triedy. Spoločnosť funguje už od 90-tych rokov v Zlatých Moravciach, avšak v súčasnosti bola nútená prejsť aj na online predaj. Výsledky predaja boli priemerné, preto prišiel rad na podporu predaja, ktorú sme zabezpečili.
Ukotvenie cieľa
V prvom rade bolo potrebné si definovať fakt, že poľovnícke oblečenie je sezónny tovar, a preto bolo potrebné presunúť všetku aktivitu do niekoľkomesačného ,,okna” pred Vianocami.
Analýza značky a vyhodnotenie podnikových cieľov
Prémiové značky poľovníckeho oblečenia zväčša zákazník zadá priamo do vyhľadávania, pretože vie, aký konkrétny produkt potrebuje. Výhoda pre SEO a PPC spočíva v tom, že správny zákazník je ľahko zastihnuteľný – presne vie, aký produkt potrebuje, a zároveň je konkurencia v daných výrazov nízka.
Stratégia s prihliadnutím na podnikové ciele
- zostavenie Google kampaní a kľúčových slov s odkazmi na produkty,
- využívanie Nákupov Google,
- zavedenie dynamického remarketingu, ktorý pripomína návštevníkom webu produkty, ktoré vyhľadávali.
Vyhodnotenie kampane
Reklama na Google pracovala ustavične niekoľko mesiacov a zabezpečila priemernú hodnotu objednávok 136 € pri priemernej cene za konverziu 5,23 €. Obrat e-shopu prekonal obraz kamennej predajne v tom istom období.
Reklamy vo vyhľadávaní pre vyše 130 jednotlivcov pod jednou webovou stránkou AS.PRO
Pod značkou AS.PRO môžeme rozumieť asociáciu združujúcu rôznorodých dodávateľov svadobných služieb, ako fotografi, kameramani, DJ-i a starejší. Každý z nich pôsobí ako individualista na slovenskom trhu, avšak sú združení pod jednou asociáciou z dôvodu preukázania jednotnosti, kvalifikovania istého štandardu, za ktorým si každý z nich stojí.
hodnota potenciálnej objednávky
priemerná cena leadu
konverzný pomer
Idea
Hlavným cieľom reklám vo vyhľadávaní bolo odprezentovať každého individualistu zvlášť a zároveň aj ako jeden asociačný celok. V druhom kroku priniesť každému z nich zákazky.
Tak trochu nešdandard
Vzhľadom na fakt, že sa jedná o celok, v ktorom pôsobia všetci ako jednotlivci, museli sme zabezpečiť, že každý člen bude mať rovnakú šancu získať zákazku, rovnako ako jeho oponent. Bolo nutné preukázať každému z nich, koľko zákaziek im skutočne prišlo prostredníctvom Google Tag Manageru.
Stratégia
- vytvoriť reklamy vo vyhľadávaní podľa profesií, ako fotograf, kameramani, alebo svadobný dj, či kapela,
-
využívanie dynamických reklám, pre zabezpečenie vyhľadávania podľa mena denného člena,
-
nastavenie merania konverzie pre takmer 130 členov, kvôli personalizovaným reportom.
Výsledky
Dosiahli sme cenu za preklik takmer na minimum. Cena za lead sa pohybovala na úrovni okolo 6 €, pričom minimálna hodnota zákazky činila až 600 €. Náklad na reklamu tak v prepočte na jednu získanú objednávku činil len 1 % z celkovej hodnoty objednávky.
Ako premeniť Google reklamy na úspešný nástroj k dosiahnutiu firemných cieľov Marble & Granite s.r.o.
Marble & Granite s.r.o., je spoločnosťou zaoberajúcou sa predajom a montážou prírodného a umelého kameňa, ako je mramor, žuľa, ónyx, alebo travertín. Ich trh je úzko špecializovaný na špecifické lokality a špecifických klientov.
dlhší čas zotrvania na stránke z reklám ako z organickej návštevnosti
priemerná cena konverzie
zvýšenie návštevnosti webovej stránky
Ukotvenie cieľa
Vymedzili sme presné kritéria a varianty dosiahnutia cieľov, pričom hlavným pointom bolo dostať sa bližšie ku ešte špecifickejším klientom, ktorí majú presnú predstavu a víziu o svojom dopyte. Ako prvotný krok bolo nutné primäť potenciálnych klientov kliknúť na webstránku, teda aby webstránka bola viditeľná vo vyhľadávači Google.
Získať presne špecifikovaných klientov bolo pre nás výzvou
Vzhľadom na fakt, že trh na ktorom spoločnosť pôsobí je veľmi svojrázny, keďže reálnymi zákazníkmi sú buď developeri, alebo majitelia domov, chát a budov. Získať ich pozornosť bola len časť úspechu. Tou druhou a veľmi podstatnou bolo ich pozornosť premeniť na záujem o chuť uskutočniť krok ku získaniu cenovej ponuky, alebo podobných informácií.
Plánovanie stratégie
- analyzovanie kľúčových slov, ich presnejšie špecifikovanie a následné pretavenie do kampane vo vyhľadávaní,
-
maximalizácia remarketingu – opätovné pripomenutie sa počas ďalšieho vyhľadávania konkurencie cez vyhľadávač,
- zakomponovanie obrázkov pri reklamách, aby potenciálny klient videl precíznosť práce a materiálov,
-
zakomponovanie inteligentných bannerových reklám pre zacielenie segmentovaného trhu.
Výsledky
Naše výstupy prekročili naše očakávania. Návštevnosť stúpla o viac než o 200 %. Návštevníci webu vydržali dlhšie na stránke, dlhšiu dobu si prezerali tovar a galériu s realizovanými prácami, než tomu bolo pred spustením reklám. Hlavným cieľom bolo získať objednávky od presne špecifikovaných klientov, čo sa nám aj podarilo a cena za jedného zákazníka tvorila sumu 4 €. Ďalej pokračujeme v spolupráci a snažíme sa túto sumu neustále znižovať a riešiť prípadné zlepšenia v rámci vyhľadávania.